Jakie możliwości, inne od opłacania ZAIKS, ma właściciel sklepu, restauracji bądź innego obiektu?
10.10.2023 12:45
10.10.2023 12:45
Prowadzenie własnej działalności gospodarczej, przynoszącej realne zyski, wymaga precyzyjnej optymalizacji kosztów, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości usług. W przypadku hoteli, restauracji, kawiarni, sklepów stacjonarnych itp. ogromne znaczenie ma również marketing sensoryczny, oddziałujący na wszystkie zmysły klienta. Jednym z obszarów tego typu promocji jest odpowiednio dobrana muzyka, która będzie wywoływać u odbiorcy określone emocje, a jednocześnie bezpośrednio kojarzyć się z usługodawcą. Dzięki niej można zbudować trwałe relacje z klientami i realnie zwiększyć osiągane zyski. Przedsiębiorcy zastanawiają się jednak, czy odtwarzanie muzyki w lokalu jest legalne. Co warto wiedzieć w tej sprawie?
Więcej w serwisie www.rmf.fm ›
Komentarze (0):